buy

buy

  • ۰
  • ۰
تحقیق ترجمه مقالات نقشه‌برداریاز ص 411 تا ص 425 زبان فنی عمران 21 ص

تحقیق ترجمه مقالات نقشه‌برداریاز ص 411 تا ص 425 زبان فنی عمران 21 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25 ترجمه مقالات نقشهبرداری از ص 411 تا ص 425 درس زبان فنی (عمران) جناب آقای مهندس سیفی تهیهکننده: امیر نعیمی 3-23 موارد گوناگون مربوط به منحنیهای عمودیهای عمودی ارتفاع نقاط میانی در منحنی (بر روی منحنی) اغلب اوقات محاسبه ارتفاع نقاط روی منحنیهای عمودی در فواصل نزدیکتر نسبت به محلهای کامل ضروری به نظر میرسد. مثلا در نقطه یا یا مقادیری که در برخی نقاط میانی خاص وجود دارد. در این گونه موارد روش توازن تانژانت مانند همین روش در محلهای کامل عمل میکند ولی اعداد کاملا هم درست نیستند به عنوان نمونه ارتفاع محل (موقعیت) 2/75+63 در منحنی مثال 1-23 برابر است با: بالاترین یا پایینترین روی منحنی زمانی که دو خط شیبدار در یک منحنی عمودی نشانههای جبری مخالف داشته باشد، بین P.V.C و P.V.T ، هم نقطه پایینی و هم بالایی وجود دارد. این نقطه بر روی محل کامل منطبق نمیشود و موقعیت آن، معمولا از اهمیت زیادی برخوردار است. در منحنی عم ادامه و دانلود

تحقیق تحلیل فضا های شهری کاربری درمانی ( بیمارستان) 61 ص

تحقیق تحلیل فضا های شهری کاربری درمانی ( بیمارستان) 61 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 61 موضوع مورد بحث : به طور کلی کاربری اراضی بهداشتی و درمانی این کاربری ( فضا ) همانند دیگر کاربری ها و فضا ها به صورت جدا و یا باهم از نظر سرانه محاسبه می شود . که اگر بخواهیم موضوع را دقیق تر مطرح کنیم می بایست به زیر شاخه های موضوع مطرح شده رجوع کنیم ؛ کاربری ( فضا های ) بهداشتی کاربری ( " ) درمانی همان طور که مشاهده می کنید با 2 زیر شاخه ؛ و هریک با کاربری های خاص سروکار داریم . کاربری بهداشتی : شامل مراکز بهداشتی ، گرمابه های عمومی ، رختشورخانه ها ، غسالخانه ها ، کشتارگاه ها و توالت های عمومی و است . که می بایست معیارها یی از قبیل تعداد استفاده کننده ، نوع مالکیت که خصوصی یا عمومی باشد ، تعداد افراد فعال مساحت زمین و بنا ، تجهیزات و قدمت بنا ، تعداد فضا های باز و بسته ، نوع مصالح استفاده شده ، نوع فضولات و محل دفع آنها و پارکینگ های موجودمورد بررسی قرار گیرد . کاربری درمانی : این فضا شامل کلینیک ها ، درمانگاه ها ،و بیمارستانها می شود . به طور کلی معیار های ذیل در این

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:3

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:3

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:3

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:3

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:3

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی پیک تابستانه پایه اول به دوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:3

پیک تابستانه پنجم دبستان

پیک تابستانه پنجم دبستان پیک تابستانه پنجم دبستان فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 3

پیک تابستانه پنجم دبستان

پیک تابستانه پنجم دبستان پیک تابستانه پنجم دبستان فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 3

پیک تابستانه پنجم دبستان

پیک تابستانه پنجم دبستان پیک تابستانه پنجم دبستان فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 3

پیک تابستانه پنجم دبستان

پیک تابستانه پنجم دبستان پیک تابستانه پنجم دبستان فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 3

پیک تابستانه پنجم دبستان

پیک تابستانه پنجم دبستان پیک تابستانه پنجم دبستان فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 3

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش پژوهی کارورزی 3 کنش پژوهی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 65

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش پژوهی کارورزی 3 کنش پژوهی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 65

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش پژوهی کارورزی 3 کنش پژوهی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 65

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش پژوهی کارورزی 3 کنش پژوهی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 65

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش پژوهی کارورزی 3 کنش پژوهی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 65

قالبسازی - قالبگیری (متالوژی)

قالبسازی - قالبگیری (متالوژی) فرمت ورد 52 صفحه قالبسازی - قالبگیری مقدمه : کارگاه ذوب فلزات مدرن در سال1342 تاسیس گردیده این کارگاه واقع در نزدیکی ایستگاه وردآورد جاده مخصوص کرج می باشد . کارگاه 5 هکتار می باشد که شامل یک سوله بزرگ و در کنار آن یک ساختمان دو طبقه که شامل دفتر کارگاه محل قرار گرفتن دستگاهها می باشد. در پشت سوله یک محوطه می باشد که در آن انواع کوره ها از جمله کوره زمینی - دوار - کوپل قرار دارد . بیشتر تولیدات این کارگاه شامل سفارشات چدن - چدن نشکن و آلومینیوم می باشد . البته مس ، روی و برنج و برنز و غیره نیز هست ولی کمتر از این سفارشات را دارند. عمده سفارشات تولیدات این کارگاه شامل کارتر روغن کمپرسورهای 250 لیتری ، لوازم دستگاه آپارت گیری و پنچر گیری و سیلندر ماشین های سنگین و غیره که اینها برای ریخته گری آلومینیوم و همچنین چدن ریزی برای انواع و اقسام قطعات ماشین آلات سنگین می باشند . روش کار دراین کارگاه به صورت قالبگیری سنتی می باشد و لوازمی که برای قالبگیری سنتی استفاده می شوند شامل : جعبه ماهیچه درجه و زیر درجه قاشک سیخ هوا کوبه خط کش فلزی یا کاردک الک پودر تالک ماسه سیل

تحقیق تجزیه و تحلیل های استحکامی بروی سد خاکی بر اساس تحلیل های نا پایداری روزنه ها و رسوخ ها 19 ص

تحقیق تجزیه و تحلیل های استحکامی بروی سد خاکی بر اساس تحلیل های نا پایداری روزنه ها و رسوخ ها 19 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 19 تجزیه و تحلیل های استحکامی بروی سد خاکی بر اساس تحلیل های نا پایداری روزنه ها و رسوخ ها گوپی سی داپل، دانشجوی محققی کی . اس هاری پرسد ، دستیار پرفسور سی – اسی – پی – اوژا – پرفسور ای – ایی عبدالحسین واحد مهندسی عمران دانشگاه تکنولوژئ اندئ یاتا رورکی – پرادیپ بارگارا همکار پرفسور واحد مهندسی عمران دانشگاه تکنولوژی ایندن رورکی – چکیده مطلب تحلیل های خاص بر روی رسوخ ها و شیب ها برای طراحی درست و ایمن بروی سد خاکی لازم است و عموماً از تحلیل های ثابت و درست برای این مورد استفاده می کنند. با این وجود، فشار آب های مصنوعی و نیز تأثیرات شیب ها نیز مورد توجه قرار می گیرد. مطالعه اخیر بروی استحکام و تحلیل های در این خصوص بر روی سد خاکی که تحت فشار آب در شرایط کامل پر می شود قرار دارد. ساختارهای غیر ثابت متغییری به صورت عددی و مدل های خاصی برای کسب نیروی فشار لازم در قسمت سد مورد بررسی قرار گرفت. مدل عددی برای استفاده کامل انواع طرح های ثابت مورد بررسی قرا

دانلود گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت ورد word

دانلود گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت ورد word دانلود گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت ورد word شرح مختصر : سازماندهی مستلزم آنست که منابع یعنی افراد، سرمایه ها و تجهیزات بهمؤثرترین شیوه برای حصول اهداف فراهم گردد، بنابراین دیدگاه سازماندهی شامل ترکیب و یگانه سازی منابع است. برخی از صاحبنظران نیز سازماندهی را تقسیم کار و طبقه بندی وظایف دانسته اند. سازمان نظم و ترتیبی نسبتاً ثابت و همیشگی است که یک مؤسسه در چارچوب آن به فعالیت می پردازد. در واقع ساختاری است که واحد اجرایی برنامه به خود می دهد تا در آن بتواند وظایف متعدد و متفاوت خود را در راه نیل به هدف یا اهداف تعیین شده تفکیک و ضمن تجزیه آن به جزئی ترین حد معقول یعنی تقسیم کار برحسب تخصص لازم بین افراد و گروهها بپردازد تا با ساده کردن و آسان ساختن وظایف ضمن سرعت بخشیدن به فعالیتها، از مسائل و مشکلات و علی الخصوص خستگی روحی و جسمی کارکنان بکاهد و با ایجاد پیوندی منطقی از راه سلسله مراتب با غیر از آن و هماهنگی بین گروههای متخصص روابط کاری و دبیرخانه آموزش و پرورش روش انجام دادن وظایف را تا حد ممکن مشخص نماید و نهایتاً مکان هر فعالیت را مشخص

تحقیق تجزیه ایران در رویارویی با بافتهای با ارزش تاریخی (اما فرسوده) 76 ص

تحقیق تجزیه ایران در رویارویی با بافتهای با ارزش تاریخی (اما فرسوده) 76 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 75 تجزیه ایران در رویارویی با بافتهای با ارزش تاریخی (اما فرسوده) دوره های زمانی ایران نیز مانند سایر کشورهای در حال توسعه، در راستای سیاستهای توسعه (برون گرا)، از ابتدای قرن معاصر، خود را ناگزیز از ایجاد تغییرات وسیع در سیمای فیزیکی و بافت کالبدی شهرها (بافتهای قدیم کنونی) دید. هدف از انجام این اقدامات، عمدتاً در پاسخ به احساس نیاز به انطباق هرچه بیشتر ساختار شهر و زیرساختهای آن با تحولات و نوآوری های جهان توسعه یافته بود که در آن زمان، به شدت دولتها و کشورهای در حال توسعه را تحت تأثیر و مجذوب خود ساخته بود. به طور کلی روند مذکور و اقدامات انجام شده طی آن، به سه مرحله زمانی قابل تقسیم است: الف) دوره اول : سالهای 1310 تا 1320 (هـ ش ) اولین فعالیتهای نوسازی در شهرهای ایران از سال 1310 آغاز و با ورود ایران به جنگ جهانی دوم در سال 1320 متوقف ماند. تصویب قانون بلدیه در سال 1309 ، محملی مناسب برای مداخلات سنگین در بافتهای کهن شهری – از این پس سنتی و ناکارا- را فراهم آورد. (حبیبی ، 1375 ،

گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت ورد word

گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت ورد word گزارش کار در دبیرخانه آموزش و پرورش با فرمت ورد word شرح مختصر : سازماندهی مستلزم آنست که منابع یعنی افراد، سرمایه ها و تجهیزات بهمؤثرترین شیوه برای حصول اهداف فراهم گردد، بنابراین دیدگاه سازماندهی شامل ترکیب و یگانه سازی منابع است. برخی از صاحبنظران نیز سازماندهی را تقسیم کار و طبقه بندی وظایف دانسته اند. سازمان نظم و ترتیبی نسبتاً ثابت و همیشگی است که یک مؤسسه در چارچوب آن به فعالیت می پردازد. در واقع ساختاری است که واحد اجرایی برنامه به خود می دهد تا در آن بتواند وظایف متعدد و متفاوت خود را در راه نیل به هدف یا اهداف تعیین شده تفکیک و ضمن تجزیه آن به جزئی ترین حد معقول یعنی تقسیم کار برحسب تخصص لازم بین افراد و گروهها بپردازد تا با ساده کردن و آسان ساختن وظایف ضمن سرعت بخشیدن به فعالیتها، از مسائل و مشکلات و علی الخصوص خستگی روحی و جسمی کارکنان بکاهد و با ایجاد پیوندی منطقی از راه سلسله مراتب با غیر از آن و هماهنگی بین گروههای متخصص روابط کاری و دبیرخانه آموزش و پرورش روش انجام دادن وظایف را تا حد ممکن مشخص نماید و نهایتاً مکان هر فعالیت را مشخص سازد. ه

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:6

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:6

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:6

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:6

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:6

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی

پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی پیک تابستانه پایه دوم به سوم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:6

تحقیق تاریخ معماری 14 ص

تحقیق تاریخ معماری 14 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 17 تاریخ معماری معماری به عنوان یکی از قدیمی‎ترین اشکال هنر، از پیشینه‎ای کهن برخوردار است. از زمانی که انسان پا به عرصه حیات نهاد، معماری نیز حیات خود را آغاز نمود و تا به امروز پا به پای بشر و سایر پدیده‎های بشری روند تکاملی خود را طی کرده و دگرگونی‎های بسیاری را به خود دیده است. معماری پدیده‎ای است که طی هزاران سال وجود داشته است و نمونه‎های آن به شکل بناها و ساختمان‎های متعدد در سراسر جهان پراکنده می‎باشند. وجود چنین سابقه دیرینه‎ای یک مزیت در پژوهش معماری محسوب می‎شود، چرا که در زمینه تحقیق، کمتر رشته‎ای است که مانند معماری از چنین گنجینه‎ای از مدارک و شواهد برخوردار باشد. حقایق مربوط به معماری طی دوران‎های طولانی و از طریق تجربه و آزمون‎های مستمر توسط بشر بدست آمده‎اند. از این رو می‎توان گفت تاریخ معماری مجموعه مدون آزمون‎های تجربی ثبت شده بشر در امر معماری است. اگر از تاریخ دل خوشی نداریم، می‎توانیم نام

پیک نوروز ششم ابتدایی

پیک نوروز ششم ابتدایی پیک نوروز ششم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 29

پیک نوروز ششم ابتدایی

پیک نوروز ششم ابتدایی پیک نوروز ششم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 29

پیک نوروز ششم ابتدایی

پیک نوروز ششم ابتدایی پیک نوروز ششم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 29

پیک نوروز ششم ابتدایی

پیک نوروز ششم ابتدایی پیک نوروز ششم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 29

پیک نوروز ششم ابتدایی

پیک نوروز ششم ابتدایی پیک نوروز ششم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 29

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 7

تحقیق تاریخچه مینیاتور

تحقیق تاریخچه مینیاتور لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 14 تاریخچه مینیاتور مینیاتوردر لغت به معنی کوچکتر نشان دادن است. این کلمه در اصل یک لغت خارجی است و نیمه ی اول قرن حاضر در زبان فارسی امروز مصطلح گردید که در معنای واقعی، به مینیاتورهای ایرانی یا کشورهای دیگر منحصر نمی شود؛ بلکه هر شیئ هنری ظریف و ریز که به هر سبک و شیوه ای ساخته شده باشد، مینیاتور نامیده می شود. در حال حاضر در ایران به نقاشی های ایرانی، چه قدیم وچه جدید، که از سبک و روش اروپایی پیروی نکرده و دارای خصوصیات نقاشی سنتی باشد، مینیاتور گفته می شود و این موضوع به صورت یک غلط مصطلح پذیرفته شده است. در نقاشی های مینیاتور، تصاویر، شباهتی با عالم واقعی ندارند. حجم و سایه روشن هم به کار نمی رود و قوانین مناظر و مرایا رعایت نمی شود. مناظر نزدیک، در قسمت پایین نقاشی و مناظر دور در قسمت بالای آن به تصویر در آمده است. تمام چهره ها به صورت "سه ربع" دیده می شوند و حدود آن را از بناگوش تا حدقه ی چشم مقابل است. البته گاهی هم چهره ها به صورت نیم رخ و به ندرت از پشت سر، تصویر شده است.

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 7

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 7

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 7

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی

تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی تحلیل محتوای درس 6 هدیه پنجم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 7

تحقیق تاریخچه معماری ایران و کشور های اسلامی 26 ص

تحقیق تاریخچه معماری ایران و کشور های اسلامی 26 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 28 بخش اول معماری ایران در دوره قبل ازاسلام معماری در دوره ماد و هخامنشی اصول معماری ایرانی به طور کلی اصول معماری ایرنی عبارتند از : مردم واری : یعنی داشتن مقیاس انسانی که آن را می توان در عناصر مختلف معماری ایران مشاهده کرد . به طور مثال اگر سه دری ( اتاق خواب ) را در نظر بگیریم، اندازه ی ان بر حسب نیازهای مختلف یک زن، مرد، بچه یا بچه های آنها، لوازم مورد نیاز و … در نظر گرفته شده است یا برای جلوگیری از گزند گرمای زیاد ایران، دیوار را دو پوسته می ساختند و یا نور را از سقف می گرفتند. پرهیز از بیهودگی : در معماری ایران بر این اصل تاکید فروان شده است، به عنوان مثال نصب مجسمه ها که در اغلب بناهای سرزمین های دیگر معمول است در معماری ایرانی وجود ندارد. نیارش : اصطلاحی است در معماری و به کلیه کارهایی اطلاق می شود که برای ایستایی و پایداری بنا انجام می گیرد. به عبارت دیگر، نیارش مجموعه ای است از امور محاسباتی و استاتیکی به انضمام مصالح شناسی و انتخاب و استفاده از مناسب ترین و کمترین مصال

تحقیق تاریخچه معماری 32 ص

تحقیق تاریخچه معماری 32 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 34 بخش اول معماری ایران در دوره قبل ازاسلام معماری در دوره ماد و هخامنشی اصول معماری ایرانی به طور کلی اصول معماری ایرنی عبارتند از : مردم واری : یعنی داشتن مقیاس انسانی که آن را می توان در عناصر مختلف معماری ایران مشاهده کرد . به طور مثال اگر سه دری ( اتاق خواب ) را در نظر بگیریم، اندازه ی ان بر حسب نیازهای مختلف یک زن، مرد، بچه یا بچه های آنها، لوازم مورد نیاز و … در نظر گرفته شده است یا برای جلوگیری از گزند گرمای زیاد ایران، دیوار را دو پوسته می ساختند و یا نور را از سقف می گرفتند. پرهیز از بیهودگی : در معماری ایران بر این اصل تاکید فروان شده است، به عنوان مثال نصب مجسمه ها که در اغلب بناهای سرزمین های دیگر معمول است در معماری ایرانی وجود ندارد. نیارش : اصطلاحی است در معماری و به کلیه کارهایی اطلاق می شود که برای ایستایی و پایداری بنا انجام می گیرد. به عبارت دیگر، نیارش مجموعه ای است از امور محاسباتی و استاتیکی به انضمام مصالح شناسی و انتخاب و استفاده از مناسب ترین و کمترین مصال

تحقیق تاریخچه مسجد جمعة اصفهان 25 ص

تحقیق تاریخچه مسجد جمعة اصفهان 25 ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 32 تاریخچه مسجد جمعة اصفهان قدیم ترین تاریخی که تاکنون در یکی از بناهای تاریخی شهر اصفهان مشکوف گردیده است (481 هجری ـ 9ـ1088 میلادی) می باشد. تاریخ مزبور در انتهای کتیبه مدوری که قاعده گنبد کوچکتر عهد سلجوقی مسجد جمعه را زینت می دهد دیده می شود . گنبد دیگری که شبستان محراب اصلی مسجد را می پوشاند تاریخ ندارد، لکن اسم پادشاهی که این گنبد در زمان سلطنت وی ساخته شده یعنی معزالدنیا والدین ابوالفتح ملکشاه ابن محمد بن داوود که از سال 465 تا 485 هجری (1092ـ1072) میلادی پادشاهی نموده و همچنین نام وزیرش حسن بن علی بن اسحق نظام الملک در اینجا ثبت است. با توجه به این نکته که قدیم ترین(بخش) مسجد معمولاً شبستان محراب اصلی آن است از یک طرف و از طرف دیگر روایتی که در اصفهان محفوظ مانده و مطابق آن روایت ساختمان مسجد جامع را صراحتاُ به ملکشاه نسبت می دهند چنین به نظر می رسد که بدون احتمال خبط بزرگ بتوان برای سلطان سلجوقی فوق الذکر افتخار ساختمان معروفترین بنای دورة اسلامی ایران را قائل شد. با وجود مراتب ف

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:4

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:4

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:4

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:4

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:4

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی

پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی پیک تابستانه پایه سوم به چهارم ابتدایی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات:4




  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • میلاد میلادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی